Jak probíhá oprava telefonu, počítače nebo notebooku

Zde se dozvíte informace o tom, jak probíhá oprava vašeho zařízení

Podpora

773 300 852

Jak nás kontaktujete, oznamte, o jaké zařízení se jedná, uveďte model, značku a jakou má závadu, například rozbitý displej, slabou životnost baterie, špatný mikrofon, reproduktor, nefunkční stolní počítač nebo notebook.

Po telefonické komunikaci (nebo Email,osobně) vám oznámí technik předběžnou cenu opravy a cenu náhradního dílu

Budeme od vás potřebovat jméno, příjmení, bydliště, telefonní kontakt a email

Tyto údaje jsou potřebné k vytvoření předávacího servisního protokolu a po opravě budou použity ve faktuře za opravu.

Otázky a odpovědí

Odpověď: Délka opravy závisí na složitosti problému, obvykle však trvá 1–2 pracovníc dny.

Odpověď: Na provedenou opravu poskytujeme záruku 14 Dní

Odpověď: Ano, po telefonické konzultaci vám oznámím předběžnou cenu opravy a cenu náhradního dílu.

Odpověď: Cena náhradního dílu závisí na konkrétním modelu a dostupnosti. Přesnou cenu vám sdělím po identifikaci potřebného dílu.

Odpověď: Ano, diagnostika je zahrnuta v ceně opravy. Pokud se rozhodnete opravu neprovádět, účtujeme si poplatek za diagnostiku. Od 100-400 Kč

Nabízíme

Vyzvedneme vaše zařízení u vás doma a po opravě vám ho přivezeme zpět

Předběžná cena za svoz a dovoz vašeho zařízení je od 50 Kč –Cena závisí na vzdálenosti, cena za 1 km je 15 Kč.– Např Valašské Meziříčí — Rožnov pod Radhoštěm je cena 195 Kč.

Nákupní košík
Přejít nahoru