Reklamační řád pro náš E-Shop

  1. Reklamace zboží
  • Zákazníci mají právo na reklamaci zboží, které je vadné, poškozené nebo neodpovídá popisu.
  • Reklamaci je nutné nahlásit co nejdříve po obdržení zboží, nejpozději však do 14 dnů od doručení.
  • Zákazník je povinen předat vadné zboží zpět do našeho skladu nebo postoupit další instrukce ohledně vrácení.
  • Po přijetí reklamovaného zboží provedeme důkladné vyšetření a poskytneme odpovídající řešení (oprava, výměna nebo vrácení peněz).
  1. Vrácení zboží
  • Zákazníci mají právo na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů od doručení.
  • Zboží musí být vráceno v původním stavu, nepoškozené a s kompletním příslušenstvím a obalovým materiálem.
  • Náklady spojené s vrácením zboží jsou zodpovědností zákazníka, pokud není uvedeno jinak.
  1. Komunikace a řešení reklamací
  • Reklamace a dotazy ohledně zboží je možné nahlásit prostřednictvím našeho kontaktního formuláře na webu, e-mailu nebo telefonicky.
  • Snažíme se odpovídat na reklamace a dotazy co nejdříve, obvykle do 48 hodin od obdržení.
  • Budeme spolupracovat se zákazníky, aby vyřešili reklamace v souladu s platnými zákony a předpisy.

Tento reklamační řád má za cíl zajistit spokojenost našich zákazníků a poskytnout jim jasný a transparentní postup při řešení případných problémů.

Reklamace

Kontaktní formulář

Možnost reklamace pomocí kontaktního formuláře

Nebo nás můžete kontaktovat zde pomocí kontaktního formuláře. V případě reklamace zaškrtněte pole ‚reklamace‘ a do kolonky ‚subjekt‘ napište číslo objednávky.

Email

info@xps3d.cz

Telefonní kontakt

+420 725 321 237

Objednávka číslo....
Nákupní košík
Přejít nahoru